WTF kino: Recenzija porno parodije “Dick and Morty” (da, zaista)

Opet je vrijeme za novi tekst iz ciklusa “WTF kino”, što znači da je najbolje da se pripremite za novi uron u opskurna područja kinematografskih apsurda. Danas na repertoaru za raspravu imamo nešto doista “posebno” (čitaj bizarno). Naime, sinoć sam doznao da se netko sjetio napraviti pravu filmsku porno parodiju nevjerojatno popularnog znanstvenofantastičnog i ironijom prožetog crtića Rick i Morty. Stoga sam odlučio da ću vidjeti o čemu se radi i pristupiti recenziji kvalitete ovog uratka što je objektivnije moguće, pa da vidimo kamo će nas to sve skupa odvesti. Nadam se da ćemo time postati i prvi hrvatski blog koji se ozbiljno pozabavio recenzijom nekog pornića. 😀 Treba pomicati granice!

Bizarni uradak bizarne kompanije

Za početak, nekoliko podataka o samoj produkciji. Ovu bizarnu porno parodiju proizvela je kompanija Wood Rocket koja se bavi snimanjem porno filmova, a već su se dosta puta okušali u porno parodijama poznatih filmskih i televizijskih predložaka. Tako su, osim Dicka i Mortyja, izdali i porniće s naslovima koji ciljaju na jednako primitivne igre riječima, poput filmova Vencum (umjesto Venom -.-), Fortnut (umjesto Fortnite), Jurassic Wood (umjesto Jurassic World), Dragon Boob Z (umjesto Dragon Ball Z), Cockraiser (umjesto Hellraiser), te mnoge, mnoge druge slične uratke.

Dick and Morty 1

Treba napomenuti i da je u komentarima ispod službenog foršpana za ovaj film na YouTube-kanalu Wood Rocketa moguće saznati i da ova kompanija planira snimiti još nastavaka Dicka i MortyjaOva prva epizoda dužinom se pridržava formata samog crtića, trajući oko 20-ak minuta.

U prvoj epizodi pojavljuju se neki od poznatih likova iz crtanoga svijeta Ricka i Mortyja. Osim naslovnih junaka, tako ovdje nakratko vidimo i Mortyjevu mamu Beth, g. Meeseeksa (ovdje prigodno nazvanog g. Meesex), Čovjeka-pticu, Rickovu izvanzemaljsku ljubavnicu Unity (Untitty -.-), te čak i Pickle Ricka (Pickle Dick). U ovome suludom pokušaju pretvaranja humorističnog i mračnog crtića u nešto seksi glume April O’Neil, Ryan McLane, Vuko i Leya Falcon.

Dick and Morty 2

Koliko ovo zapravo valja?

Ok, sad se možemo posvetiti analizi samog uratka i njegove uspješnosti. Kao prvo, posvetimo se “priči” prve epizode. Znate kako to već ide s pričama u pornićima, ne? U njima je priča zadnja rupa na svirali. Pa ipak, u ovom filmu čak je četiri uvodne minute posvećeno samoj radnji i dijalozima. Kada uzmemo u obzir da cijeli video traje samo 20 minuta, ispada da je čak petina snimljenog materijala zapravo otišla na priču umjesto na karanje, što je svakako netipično, a i govori o iskrenom naporu tvoraca ove opačine da naprave nešto za fanove originalnog crtića.

Ova je namjera poštivanja izvornog materijala (koliko je to već moguće, s obzirom na žanr i minimalni budžet, naravno) vidljiva i u drugim detaljima koje će cijeniti fanovi Ricka i Mortyja. Tako se radnja događa u Rickovoj tj. Dickovoj garaži koja je čak i prepoznatljiva kao lokacija. Uokolo su uočljive mnoge pivske boce, jer je Rick iz crtića notorni pijanac, a glumac koji ga ovdje tumači čak pokušava oponašati njegov hrapavi glas i neprestano podrigivanje. Osim toga, na jednoj od polica garaže možemo uočiti i famoznu kutiju sa stvarima u vezi s putovanjem u budućnost, samo što natpis na kutiji u ovoj verziji, naravno, glasi “Sexy time travelling stuff”.

Ovakvi sitni detalji svakako su izvedeni vrlo amaterski, da ne kažem, glupavo, no kada se radi o dobroj namjeri – ona je definitivno bila na mjestu. Stoga mi ne preostaje nego poštovati minimalni trud uložen u osmišljavanje setova ovog pornića, jer iskreno, tvorci filma nisu se time uopće trebali zamarati već su mogli jednostavno odmah prijeći na “akciju”.

Dick and Morty 3

Glavni glumci

Dijalozi su očekivano čudni, besmisleni i amaterski izvedeni, no čak se i u njima može vidjeti napor glumaca da ostanu u ulogama, te da u okviru svojih mogućnosti i primitivnoga scenarija pokušaju bar donekle oponašati glasove i ponašanje likova iz crtića. Kada se to uzme u obzir, moram reći da mi je najsvjetlija komponenta cijele ove parodije zapravo lik Mortyja.

Mortyja u ovom filmu, iz meni neshvatljivih razloga, tumači djevojka. Pa ipak, njezin napor da “skine” Mortyjeve izraze lica, njegovu nelagodu i socijalnu neprilagođenost doista su zabavni i pomalo čak i uspjeli, ako držimo na umu da se radi o porno parodiji. Zato mi je žao što u ovoj prvoj epizodi Dicka i Mortyja ovaj lik ima tako malu ulogu i pojavljuje se na početku tek nekoliko minuta.

Na žalost, o transformaciji glumca koji bi trebao tumačiti Ricka /Dicka ne mogu se reći tako pozitivne stvari. Iako pokušava oponašati Rickov glas i podrigivanje, ovaj lik jednostavno izgleda poput čudnog, ljigavog idiota koji nosi raščupanu tirkiznu periku, i nikako ne uspijeva prikazati barem esenciju Rickovog karaktera kao ogorčenog, pokvarenog, odustalog genijalca i alkoholičara.

Dick and Morty 4

Ima i radnje? Ima, recimo!

Sama radnja ide ovako. Dick i Morty po običaju vise u Dickovoj garaži, a Dick radi na svojim ludim znanstvenim projektima. Dijalog pokušava oponašati pseudoznanstveno blebetanje i bizarne dosjetke iz crtića, što je na par sekundi čak i zabavno. Onda Morty počne srati Dicku da ga on vuče sa sobom na sve one blesave interdimenzionalne avanture jer si ne može naći žensku na Zemlji.

Nakon što Morty ode, Dick se zamisli nad njegovim riječima i odluči u garažu pozvati svoju nekadašnju ljubavnicu Unity (tj. Untitty). Ovu pak tumači ženska obojena skroz u plavo s ljubičastom perikom. Dvojac se, naravno, baci na posao i preostalih 15-ak minuta filma svodi se na njihovo “kresanje” u par različitih no klasičnih poza.

Dick and Morty 5

Koliko je ova porno parodija “seksi”?

Ono što je bitno uočiti u samim scenama seksa jest to da čak i u tim trenucima glumci pokušavaju, na svoj amaterski način, ostati dosljedni ulogama. Tako Untitty za vrijeme akcije uzdiše nešto tipa: “Pokaži ti nama“, jer bi Unity trebala biti kolektivna svijest mnogih bića, poput Borgova u Zvjezdanim stazama.

Naravno, opći dojam u “akcijskim scenama” kvare loše, jeftine maske (Dick izgleda kao da na glavi ima radioaktivnu krpu, a zelena boja Unttyine kože se razmazuje posvuda), kao i prenaglašeno uzdisanje. Posebno je zabavno uočiti i da glumci na početku “akcije” također imaju problema s koncentracijom na ono što bi trebali obaviti jer jedno drugome u suludim kostimima izgledaju očito bizarno i blesavo.

Dick and Morty 6
Foto: YouTube/Wood Rocket (screenshot from “Dick and Morty” created by Wood Rocket. All rights belong to their respective owners. Used only under terms of fair use, for the purposes of education and commentary.)

Kada ovome dodate i bolesno glupe provale koje bi trebale zvučati istovremeno seksi i u stilu originalnog crtića, sve postaje samo još više awkward. Tako Untitty u jednom trenu ispali nešto poput: “Zašpricaj me s tim svojim sečuanskim umakom iz jaja!”, što je, naravno, kraj bilo kakvog seksi ozračja. 😀

Cijela prva epizoda Dicka i Mortyja dostupna je online, a uz plaćanje dobivate pristup dodatnoj kratkoj sceni u kojoj se Dick pretvara u zeleni vibrator umjesto u krastavac te objavljuje “I’m pickle dick!”, što i nije nešto što nužno morate vidjeti.

Zaključak

Da sumiramo, ova porno parodija očito je rađena bar s nekim trudom da donekle podsjeća na originalni crtić, a po količini detalja umetnutih “za fanove” možemo barem konstatirati da su tvorci pornića barem i osobno fanovi Ricka i Mortyja. No, to ne mijenja činjenicu da su gluma i maske ovdje očekivano katastrofalni, što donekle spašava trud glavnih glumaca da ostanu u ulogama.

Sve ovo rezultira, međutim, time da je ovo pornić koji se većini ljudi vjerojatno neće činiti uopće seksi, već blesavim i bizarnim preko svake mjere. No, isplati se pogledati ga, ako zbog ničega drugog, a onda ako se danas želite dobro nasmijati.

***

Preporučeni tekst: WTF kino: Jedan od najlošijih filmova ikada – “Nimfoidna divljakinja u paklu dinosaura”

Bizarno, Boemski kutak, Film